5 obtober 2010

Hejsan!
i skolan idag hade vi bild vi skulle ju ha ritat av ett foto men min bild var inte alls lik den, menmen jag hoppas att jag blir bättre på att rita eller teckna som man säger när man är konstnär nu när vi ska ha bild ett tag
idag tittade jag, hanna och fanna + många andra på handbolls match, det var EHF 96/97 och en 98 som spelade dom vann med 17-11 tror jag. har aldrig tidigare tittat på hanboll förut, så det blev en ny upplevelse.
innan matchen skulle jag och hanna ta lite kort men då träffade vi madde och sannah nere vid vattenparken så vi stannade där ett tag. dom satt där på en bänk och åt nötter.
madde kastade också några på oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0